Ataşehir Zirkonyum Kaplama

ataşehir zirkon

Ataşehir Zirkonyum Kaplama

Zirkonyum diş tedavisi dişlerini kaybetmiş olan hastalara önerilen bir yöntemdir. Bu yöntemle yeni ve doğal görünen bir dişe sahip olabilirsiniz. Zirkonyum bir çeşit porselenin ismidir. Genel olarak diş tedavilerinde eksik olan dişlerin yerine metal destekli dişler konulur. Ancak uzun yıllar boyunca geliştirilen yeni yöntemler sayesinde metal desteğe ihtiyaç duymayan yöntemler de sağlanmıştır. Bunlardan en yaygın olanlarından birisi de zirkonyum kaplama tedavisidir.

Zirkonyum Diş Yapımı

Zirkonyum hem dişi kaplayan hem de kökü için geliştirilen bir malzemedir. Bu malzemenin özelliği yüksek derecede ışığı geçirebilmesidir. Bu sayede dişlerde diğer kaplamalarda ve özellikle metal desteklilerde olduğu gibi mat bir görünüm oluşmaz. Zirkonyumun tercih edilme nedeni aslında budur. Özellikle dişlerde uzun bir zamanda oluşabilecek olan kararma ve mat görünümün önüne geçilmesi için zirkonyum kullanılır. Ataşehir zirkonyum kaplama profesyonel çalışma kadrosu ile en iyi şekilde hizmet verilerek sunulmaktadır.

Zirkonyum Diş Renkleri

Ataşehir Zirkonyum herhangi bir farklı renge ihtiyaç duyulmadan yapılan bir malzeme olduğu için herhangi bir metal renk taşımaz. Eskiden kullanılan kaplama yöntemlerindeki gibi diş köklerinde metal renkten oluşan bir malzeme kullanılmaz. Yani zirkonyum tamamen dişinizin rengine uygun bir beyaz tonda yapılabilir. Bu ton ayarlanırken zirkonyum tedavisinin bir aşaması olan laboratuvarlarda diş protezi hazırlama yöntemi kullanılır. Protez hazırlanırken hastanın dişine uygun bir düzenleme yapılır.

Zirkonyum Diş Kaplama Ömrü

Zirkonyum diş ömrü en merak edilen sorulardan birisidir. Aslında zirkonyum dişler de diğer kaplamalar gibi beş ya da yedi yıl rahatlıkla dayanır. Ama bu durum tamamen dişlerin nasıl bakıldığı ile ilgilidir. Dişlerine iyi bakan ve düzenli olarak kontrole giden bir hastanın zirkonyum kaplamasından yapılan dişleri çok daha uzun bir süre dayanır. Zirkonyum dayanıklı ve sağlam bir kaplama malzemesi olduğu için ondan hastaların çok uzun yıllar rahat bir şekilde kullanabildiği dişler yapılabilir. Bu yüzden en çok tercih edilen yöntemlerden birisidir.

Zirkonyum Diş Fiyatları

Zirkonyum diş fiyatları hakkında net ve kesin bir rakam verilemez. Çünkü bu hastanın durumuna göre değişir. Eksik olan dişlerin ölçüsü, çene kemiğindeki yapısal sorunlar, yeni yapılacak dişlerin hazırlanması ve tedavinin ne kadar süreceği gibi konular fiyatların belirlenmesinde etkilidir. Bu yüzden her hasta için farklı bir fiyat belirlenebilir. Bu tamamen hastanın neye ne kadar ihtiyacı olduğu ile ilgilidir. Bu yüzden en son zirkonyum fiyatlarının ne kadar olduğu konusunda doktorunuzla görüşmeniz gerekir.

Bir Kaplama Malzemesi Olarak Zirkonyumun Avantajları

Zirkonyumun en önemli avantajı estetik olarak çok iyi görünmesidir. Tıpkı diğer dişlerinizi gibi zirkonyum kaplama dişleriniz de normal görünür. Yani zirkonyum kaplama yöntemiyle eksik olan dişlerim yerine yeni dişlere sahip olunabilir. Bu yöntem sayesinde ağdaki diş problemlerinin bir kısmından kurtulmak mümkündür. Üstelik zirkonyumla kaplanan dişler uzun vadede herhangi bir kararmaya neden olmaz. Hatta sigaradan kaynaklı kararma ve sararmalarında önüne geçer. Diş etleri zirkonyuma uyumludur. Yani diş eti çekilmesi ya da diğer diş eti problemleri ile karşılaşılmaz. Zirkonyum dişler bu gibi sorunların da önüne geçebilir.

Neden Zirkonyum?

Zirkonyumun geliştirilmesinin en önemli nedeni bu dişlerin uzun bir süre rahatlıkla kullanılması ve metal desteğe ihtiyaç duyulmamasıdır. Bu durum dişlerin görünümü konusundaki pek çok sorunu çözmüştür. Dişin zirkonyumun ışık geçirme özelliğinden kaynaklı saydam görünümü hastanın sağlıklı görünen dişlere sahip olmasını sağlar. Zirkonyum kaplama dişlerin uzun bir süre sağlıklı bir şekilde kullanılması da mümkündür. Bu yüzden dişlerini kaybetmiş olan hastalar doktorlarına danışarak zirkonyum diş tedavisinden faydalanabilir.