Bağcılar Zigoma İmplant

Bağcılar Zigoma İmplant Nedir?

Diş problemlerinde zigoma implant kişilerin üst çene probleminin olduğu durumlarda uygulanan yöntemlerden biridir. Diğer taraftan erken diş kayıpları, diş eti hastalıkları, özellikle tümör gibi durumlarda üst çenede kemik erimesi meydana gelebilmektedir. İşte bu noktada tedavi seçeneği zigoma implanttır. Bağcılar Zigoma İmplant bünyesinde bu tedavi en profesyonel şekliyle sunulmaktadır.

Zigoma İmplant Tedavisinde Amaç

Zigoma implantlar  normal implantların yapılamadığı durumlarda, ileri derecede kemik kayıplarında ve her şeyden önce hasta motivasyonu açısından en önemli detaylardır. İşlem zaten genel anestezi ile uygulanır. Kemik erimesi durumu ile karşı karşıya kalan bir hasta için tekrar kemik oluşturmaya gereksinim olmadan zigoma implant tedavisi tercihte ön plandadır.

Zigoma implantının en büyük avantajı üst çene kemiği olmadığı hallerde implant yapılması imkânsız hastalarda yapılabilmesidir. Kemik oluşturma işlemi kuşkusuz diş sağlığında pahalı bir işlemdir ancak bu duruma zigoma  tedavisi engellenir. Zigoma implantlarının komplikasyonlarına gelince; kuşkusuz her cerrahi işlemde olan riskler mevcuttur. Bunların başında implant kaybı gelir. Bu kayıpla beraber kemik dokusuyla kaynama da bozulmalar da bir başka riskli haldir. Bağcılar Zigoma İmplant komplikasyonları hastalarına ayrıntısıyla en görüşmede bildirerek tedaviye adım atar.

Zigoma İmplant Uygulaması

Yaklaşık  5 cm uzunluğunda kullanılan bu implantlar üst çene kemiği problemi yaşayanlarda, sabit diş yapabilme ve yeniden diş sağlığına kavuşturabilme şansının yakalanmasıdır. Hastalar tedavi boyunca geçici protez kullanırlar. Zigoma implant tedavisi pek çok hasta için alternatif bir tedavidir. Bu tür implantlarda başarı kemik kalitesine bağlıdır. Bu tür implantlarda cerrahi bir kadro ve kapsamlı teknik protokolleri ve yine kapsamlı bir hastanedir. Bağcılar Zigoma İmplant  bu açılardan cevap verebilecek ölçülerdedir. Zigoma implantlarında başarı %80 üzerindedir. Özellikle kayıpları olan hastalar için hem fonksiyonlarını yeniden kullanma hem de estetik anlamda başarı kazanma açılarından Zigoma tedavisi başarılı sonuçlarla geri dönüşüm yapmaktadır.