Bakırköy İmplant Tedavisi

bakırköy implant

Gülüşlerinizi Güvenilir ve Deneyimli Hekimlere Emanet Edin

İmplant Sanatı uzman hekimlerimiz tarafından Şişli bölgesinde kurulmuştur. Günümüz teknolojisiyle hazırlanmış kliniğimizde, kendi alanlarında uzmanlaşmış hekim kadrosuyla hizmet vermektedir. Bakırköy implant tedavisi, size özel yöntemlerimiz ile yüzünüzdeki gülümsemeyi çevrenize yansıtarak memnuniyetinizi belirtmeniz ilkelerimizin başında gelmektedir.

Kimlere İmplant Uygulanamaz?

Baş ve boyun bölgesine radyoterapi uygulanmış bireyler için implant tedavisi uygun değildir. Kemik büyüme ve gelişimini tamamlamamış genç bireyler için, sigara kullanımı ağız içindeki yara iyileşmesini yavaşlattığından dolayı ve implant başarısını düşürdüğünden; sigara kullanımı çok fazla olan bireyler implant için uygun değillerdir. Diyabet, yüksek tansiyon, hemofili ve otoimmun hastalık gibi sistemik hastalıklara sahip bireyler, bifosfonat, kortikosteroid veya immun sistemi baskılayıcı ilaç kullanan kişilerin sağlık durumları doktorlarıyla konsültasyon yapılarak uygun şartlar oluşturulabilirse; implant uygulanabilmektedir.

İmplant Sırasında Acı Hisseder Miyim?

Bakırköy implant ile ağrısız bir müdahale için, diş çekimi esnasında kullandığımız lokal anestezi yeterli olacaktır. Bazı tıbbi gereklilikler ve bazen de hastanın isteği doğrultusunda, bilinçli sedasyon ya da genel anestezi gerekebilir. Operasyon sonrasını rahat geçirmeniz için vereceğimiz ağrı kesici yeterli olmaktadır. Hastalarımızın çoğu diş çekiminde duyulandan daha az bir rahatsızlıktan bahsetmektedir. Tedavi sonlandıktan sonra ağzınızdaki implantların varlığını bile hissetmeyeceksiniz.

Bakırköy İmplant Hangi Maddeden Yapılır?

Bakırköy implant tedavisi titanyum veya alaşımlarından üretilir. Ağız sıvılarından etkilenmez ve ağız içerisinde oluşacak kuvvetlere dayanacak şekilde planlanmıştır. Bazı özel maddelerle kaplanan titanyumun doku dostu özelliği arttırılmış ve iyileşme süresi kısaltılmıştır.

İmplantların Uzun Ömürlü Olabilmesi Nelere Bağlıdır?

Dişler gibi dişeti ve kemik ile ilişkidedir. Bu yapılarda oluşabilecek rahatsızlıklar implantları etkileyebilmektedir. İyi bir ağız bakımı yapılamadığında, implantların çevresindeki dişeti iltihaplanarak doğal dişe benzer şekilde dişeti hastalıklarının oluşmasına ve implantların kaybedilmesine varan sorunlara neden olabilir. Doğal dişlere olduğu gibi, implantların çevresine de doğru bir ağız bakımı uygulayıp, rutin kontrollere gittiğinizde; Bakırköy İmplant uygulaması uzun bir süre sağlıklı bir şekilde kullanabilirsiniz.

İmplant Fiyatları Yüksek mi?

Bakırköy implant tedavisi fiyat olarak hastanın ağız sağlığı, hastanın ihtiyaçları ve tedavi için uygulanacak aşamalarla doğru orantılı olarak farklılık gösterir.