Bakırköy Zigoma İmplant

Bakırköy Zigoma İmplant Nedir?

Diş yapısında meydana gelen hasarlar implant yapımını gerekli hale getiriyor. Zigoma implant bir tıp terimidir ve Türkçede elmacık kemiğinin yapısı olarak tanımlanıyor. Kemik erimesi olan bir hastaya normal implant uygulanamaz. Bu nedenle zigoma implant en sağlıklı çözümdür. Yaklaşık olarak 6-7 cm aralığında değişim gösteren boyutları vardır. İmplantlar rastgele bir düzende yapılmaz. Her hastanın diş yapısına özel olarak hazırlanır. Hastanın diş yapısında adeta sabit diş modeli uygulanıyor. Hastalar tedavi sonrası diş sağlıklarına yeniden kavuşabiliyorlar. Bakırköy Zigoma implant tedavisi yaptırmak için uzman bir hekimden randevu alınabilir.

Sabit Dişler ve İmplant Tedavisi

Zigoma implant sıradan implantlardan farklıdır. Bu nedenle konu hakkında geniş kapsamlı bilgi sahibi olunması gerekiyor. Bakırköy Zigoma implant elmacık kemiklerinin onarılmasını sağlar. Aynı zamanda da üst çene bölümünün kaza geçirilmesi halinde ya da bir tümör ile karşılaşılması durumunda müdahalede bulunulur. Adeta bir protez uygulanarak, hastanın diş yapısını düzenler. Sağlıklı bir beden gelişiminde çenenin üst kısmında kemik olması gerekiyor. Fakat bazı bireylerde kemik sayısı eksik olabiliyor. Zigoma implant bu eksikliği gideriyor.

Zigoma İmplant Uygulanma Yaş Aralığı

Engeli olan bireyler ve yaşlılar üst çene kemiği düzeni konusunda sıkıntı yaşayabiliyorlar. Bakırköy Zigoma implant yaşlılarda kemik erimesine bağlı olarak oluşan düzensizliği onarır. Engeli olan bireyler ise ergenlik dönemindeki gelişimlerini tamamlayamazlar. Bu nedenle de ortaya düzensiz bir üst çene kısmı çıkar. Kemik eklemek normal şartlarda ameliyat gerektirir ve maliyeti çok yüksektir. Zigoma implant ise yüksek bir maliyet gerektirmez.

İmplant tedavisi uygulanırken genel anestezi işlemi uygulanır. Bu sayede yaşlı ve engeli olan bireyler acı hissetmezler. Tedavi sonrası hekim tarafından önerilen tavsiyelere uyulması gerekiyor. Günlük olarak dişler fırçalanmalı ve süt ve süt ürünlerine bağlı protein değeri yüksek besinler tüketilmelidir. Dileyen her birey bu hizmeti bizlerden alabilir.