Başakşehir İmplant Tedavisi

başakşehir implant

Dişler kaza, hastalık veya kötü ağız hijyeni gibi çeşitli nedenlerle kaybedilebilir. Ve diş kaybı kendinizi kötü hissetmenizi sağlayabilir. İyi haber, eksik dişlerin işlevsel ve estetik olarak restore edilebilmesidir. Bugünlerde birçok hasta diş implantlarını seçiyor.

İmplant Sanatı olarak Başakşehir implant tedavisi hizmeti sağlamaktayız. Şişlide bulunan diş kliniğimizde hastalarımızı memnun etmek bizim için oldukça önemli. İmplant uygulaması, eksik dişlerin işlevlerini ve estetik görünümünü yeniden kazanmak için çene kemiğinize yerleştirilen yapay diş kökleridir. İmplantlar genellikle biyo-uyumludur ve son derece dayanıklıdır. İmplantların görünümü ve kullanımı oldukça rahattır. Ağızdaki varlığı bile hissedilmez. Başakşehir implant tedavisi birçok avantajı beraberinde getirir. Uygulanan implant sayesinde tek bir eksik dişi olan hastalarda diş restorasyonları için bitişik dişleri feda etmek gerekli değildir ve sonuçları daha estetik ve işlevseldir.

Başakşehir İmplant Uygulaması Nedir?

Lokal olarak vidalı diş, yapay diş veya diş implantasyonu olarak bilinen diş implantları üzerine çalışmalar 60’larda başlamıştır. Diş implantolojisinin bu kadar popüler olmasının ana nedeni, diş köprüleri ve eksik dişlerin yerine geçmeyi amaçlayan ve mevcut dişlere yerleştirilen total ve kısmi protezler gibi geleneksel dişçilik yöntemlerine göre daha iyi kozmetik ve rahat sonuçlarla ilgilidir. Diğer tedavi yöntemleriyle karşılaştırıldığında, İmplant tedavisi pahalı bir işlemdir, çünkü ağız yapısına bağlı olarak farklı cerrahi yaklaşımlar gerektirir. Çok sayıda tedavi seçeneği sunan Başakşehir implant uygulaması, her tür diş kaybının tedavisinde (tek diş kaybı, birden fazla diş kaybı veya tam erozyon) güvenle kullanılabilir. En önemli adım, dişhekiminin, hastanın genel sağlık durumu, klinik değerlendirme ve görüntüleme çalışmaları ve diş implantı tedavisi başlamadan önce hastanın istekleri ile ilgili olası tedavi yöntemlerini belirlemesidir. İmplant ağız sağlığınızı iyileştirmek için kullanılır ve uzun vadede yaşam kalitenizi arttırır.

Başakşehir İmplant Pahalı Bir Tedavi Midir?

İmlant tedavisinde hasta için çene içerisine uygulanan yapay diş köklerinin hammaddesi olarak yüksek doku uyumunun hafif bir yapısı bulunması ve fiziksel darbelere karşı yüksek direnç özelliğine sahip olduğundan titanyum kullanılmaktadır. Başakşehir implant tedavisi ücretinin düşük ya da yüksek olması operasyon sırasında kullanılan malzemenin kalitesi ile alakalıdır.