Beyoğlu İmplant Tedavisi

beyoğlu implant tedavisi

İmplant Sanatı kendi alanlarında uzmanlaşmış hekim kadrosumuzla Şişli bölgesinde hizmet vermekteyiz. İmplant Sanatı olarak Beyoğlunda yaşayan hastalarımıza, fonksiyonel ve estetik çözümler sunuyoruz.

21. yüzyılda üzerinde en çok tercih edilen diş tedavi yöntemi implant uygulamasıdır. Beyoğlu implant eksik olan diş kökünün titanyum malzemelerden yardım alınarak yeni ve sağlıklı bir kök oluşturulmasıdır. Diş kayıplarının tamamlanması için kullanılan implant diş tedavisi, çene kemiğinin üst ya da iç kısmına yapılır. Diğer dişlerle ve çeneyle tutunan ve titanyum malzemeden üretilen proteze kısaca implant denir. İmplant, vidaya benzeyen bir metal parçasıdır. Eksik dişin köklerinin bulunduğu çeneye konur. Zamanla kemik implantın etrafında büyür ve yerinde kalmasına yardımcı olur.

Ne Zaman İmplant Uygulaması Gerekli Olabilir?

Eksik bir veya daha fazla dişiniz varsa, Beyoğlu implant uygulaması eksik dişleri değiştirmek için bir seçenek olabilir.

Dişlerin eksik olduğu bölgelerde zamanla çene kemiğinde erime meydana gelir. Ayrıca meydana gelen estetik problemler ve konuşma bozuklukları nedeniyle, kişilerin kendilerine güvenleri de etkilenebilmektedir. Beyoğlu implant tedavisi, dişlerini periodontal hastalık, çürük, travma ya da başka bir nedenle kaybetmiş kişilerde iyi bir ağız sağlığı için ideal bir seçenektir.

İmplant Aşamaları Nelerdir?

Beyoğlu implant uygulaması iki aşamadan oluşur.
• Cerrahi aşama
• Üst yapı aşamasıdır.

İmplantların Ömrü

Uzun yıllar boyunca implant uygulamasında yapılacak en önemli durum doğru planlama yapmaktır. Temel olarak bakıldığında hastanın yapay bir diş dokusuna sahip olduğu işlemler sonunda uygulama ömür boyu kullanılabilir. Diş etinde hastalık olan veya ağız bakımına yeterli özeni göstermeyen kişilerde implantların kullanım ömrü doğal olarak kısalmaktadır. Sigara ya da alkol kullanımı, Beyoğlu implant uygulamasının ömrünü etkileyen unsurlardandır.

İmplant Sonrası Bakım Nasıl Olmalı?

İmplant bakımı ve ağız hijyeni tedavi sonrası önemli bir konudur. Normal dişlerde yaşanan sağlık sorunlarının tamamı implant dişlerde de görülür. Beyoğlu implant tedavisi sonrasında implantlar sahip olduğumuz dişlerimiz gibi düzenli ve etkili fırçalanmalıdır. Ara yüz bakımı için diş ipi, arayüz fırçası veya ağız duşu kullanılmalıdır.

İmplant yaptırmak pahalı mıdır?

Beyoğlu implant için kullanılan tüm malzemenin ithal olması ve sağlıklı implant üretimi için çok yüksek teknolojiye gereksinim duyulması tedavinin fiyatını belirlemektedir.