Çatalca İmplant Tedavisi

implant sanatı çatalca

İmplant Sanatı olarak en güncel bilgilerle tedavilerimizi yenilemekte ve gelişimimizi hastalarımıza yansıtmaktayız. Şişli bölgesinde kurulan kliniğimizde Çatalca da yaşayan hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Çatalca implant uygulamamızla sosyal hayatınız için artık endişelenmenize gerek yok.

Birçok hastalık ve sağlık durumunda ilerleyen tıp gelişmeleri gibi, dişlerin kısmen ya da tamamen kaybında da bu tıbbi gelişmeler ve ilerlemeler gerçeğe en yakın çözümleri üretebilmektedirler. Çatalca implant uygulaması insan vücudu ile uyumlu küçük titanyum vida ve üzerine gelen abutment ile birleştirilir. Ardından yapılan kronlarla da tedavi tamamlanır. Titanyum vidanın özelliği ise doğal diş kökünün görevini yapması için geliştirilmiş çene kemiğine uyumlu yapay diş kökü olmasıdır. Tedavi bir ya da daha fazla meydana gelen diş kayıplarında uygulanabilir. Tedavi görecek kişilerin kemik yapısının uygulama için yeterli sağlamlığa sahip olması gerekir. Çene kemiğinin bu tedavi için uygun olmaması halinde kemik ekleme veya greftleme gibi yardımcı tekniklerden destek alınabilir.

İmplant Tedavisi Öncesi Tetkikler

Çatalca implant tedavisi öncesinde hekim hastanın ağız yapısı üzerinde belli tetkikler yapar. Ağız içinde bulunan yumuşak ve sert dokuların yeterli miktarda olmasının yanı sıra yeterli kalitede olması da önemlidir. Kemik yapısının belli bir genişliğe ve yüksekliğe sahip olması da aranan şartlar arasında sayılır.

İmplant Tedavisi Süresi

İmplant diş lokal anestezi altında çene kemiğine yerleştirilir. İlk olarak ağrısız bir operasyon olan yerleştirmenin ardından anestezinin geçmesiyle birlikte hafif bir ağrı hissi yaşanabilir. Cerrahi işlemin ardından hastanın ağız yapısına bağlı olarak (bu durum değişmekle birlikte) 2 ila 4 ay arasında bekleme süresi yaşanır. Çatalca implant uygulamasının çene kemiğiyle sağlıklı bir şekilde kaynaması için tanınan süre içerisinde gerekli görülmesi halinde bölgeye geçici diş uygulaması yapılabilir. Bekleme süresi boyunca ağız ve diş sağlığına, bakımına ve temizliğine özen göstermek gerekir.

İmplantlar Pahalı Bir Tedavi Midir?

İmplant uygulaması, başarılı sonuçları nedeniyle her geçen gün kullanımı artmaktadır. İmplant tedavisi diğer tedavi seçenekleri kıyaslandırıldığın da daha pahalı bir tedavidir. Ancak diğer tedavi yöntemlerindeki kullanım süresi ile kıyaslandığında zaman ise implant tedavisi uygun bir tedavidir.