Eminönü Zigoma İmplant

Zigoma implant günümüzde pek çok kişiye uygulanan diş tedavi yöntemidir. Bu yöntem bazı özel durumları taşıyan hastalara uygulanmaktadır. Özellikle üst çene kısmında problem olan hastalara zigoma implant diş takılmaktadır. Çene kemiği kırılmış, hasar görmüş, kemik erimesi olan, genetik nedenlere bağlı olarak erken yaşta dişlerini kaybeden hastalara bu teknik uygulanır. Çünkü bu tip hastalara klasik protez diş tutmamaktadır ve sabit olarak kullanabilmeleri için zigoma implant dişe ihtiyaçları vardır.

Bizler de Eminönü Zigoma İmplant firması olarak yukarıda belirttiğimiz durumları taşıyan hastalara zigoma implant yöntemini uyguluyoruz. Sadece özel durum taşıyan hastalara değil gayet sağlıklı olup daha sağlam dişlere sahip olmak isteyen hastalarımıza da bu yöntemi uyguluyoruz. Zigoma implant diş yaptırmak için belli bir yaş sınırı yoktur çünkü bazı kişiler ani bir kaza geçirip çene kemiği hasar görebilir. Bununla birlikte kanser hastalarına da zigoma implant diş uygulandığı için belli bir kısıtlama yoktur.

Zigoma İmplant Diş Avantajları

Zigoma implant diş avantajları arasında ilk sırada hastaların özel durum taşımasına rağmen yepyeni ve sağlam dişlere sahip oluyor olmalarıdır. Bununla birlikte çene kemiği hasar gören hastalar tekrar kemik yaptırmak yerine bu yöntemi kullanarak uzun ömürlü olarak kullanabilecekleri dişlere sahip olabiliyorlar. Ayrıca zigoma implant diş ortalama iki saat içinde hastaya takılır.

Zigoma Diş Ücretleri

Zigoma diş ücretleri çeşitli kriterlere bağlı olarak değişir. Hastanenin donanımı, doktorun tecrübesi, hastanın istediği diş şekli ve diş ölçüsü zigoma implant diş fiyatlarını belirler. Bizler Eminönü Zigoma İmplant firması olarak hastalarımıza gayet uygun fiyatlarda tedavi hizmeti sunuyoruz. Sizler de yeni ve sağlam dişlere sahip olmak istiyorsanız firmamızı ziyaret ederek uzman hekimlerimize muayene olabilirsiniz.

Hizmetinizdeyiz

Fatih Zigoma implant denilince en iyi hizmetlerin alınabileceği ve ala ilk gelen semtlerimizden olmaya devam etmektedir. Uzun zamandır sağlığına kavuşamayan hastalar doğru uygulanan zigoma implant sayesinde rahat bir hayat geçirebilmektedirler. Yıllarca diş protezi kullanmış olan hastalarda zaman içerisinde elmacık kemiğinde aşınmalar, zayıflamalar meydana gelir. Bu zayıflamalara bağlı olarak protez uygulanması pek mümkün olmamaktadır. İşte bu gibi hastalarda takma uygulanabilmesi için özel olarak geliştirilen zigomatik implantlar kullanılmaktadır. İhtiyaç durumuna göre alt ya da üst çeneye monte edilen, normal implantlara oranla daha uzun olan bu özel materyaller protezin monte edilebilmesi için zemin oluşturmaktadır. Bu işlemin tamamlanmasından hemen önce hazırlana dişin demosu alınmaktadır. Hasta bu demoya uygunluk verirse uygulamaya geçilir. Daha kısa sürede iyileşme, kalıcı şekilde sağlamlık gibi konularda oldukça başarılı çözümler sunan Fatih zigoma implant hizmetlerini bizim aracılığımızla alabilirsiniz. Uzman kadromuz sayesinde kısa sürede sağlığınıza tamamen kavuşmanız çok kolay olacak ve zaman kaybetmeden iyileşeceksiniz.