Eyüp İmplant Tedavisi

eyüp implant tedavisi

İmplant Sanatı olarak implant, implant fiyatı, ortodonti, diş teli, diş kaplama ve tüm tedavi çeşitlerinde uzman hekimlerimiz ile Şişli Osmanbey diş kliniğimizde hizmet vermekteyiz. Yüzünüzdeki gülümsemeyi çevrenize yansıtarak memnuniyetinizi belirtmeniz ilkelerimizin başında gelmektedir. Eyüp semtinde yaşayan hastalarımıza implant uygulaması yapmaktayız. 21. yüzyılda üzerinde en çok tercih edilen diş tedavi yöntemi olan implant bugünlerde de oldukça yaygın kullanılmaktadır. Düzgün ve estetik bir görünüş sergileyen dişlere ihtiyacınız varsa Eyüp implant uygulaması sayesinde güvenilir bir tedavi sağlıyoruz.

Hastanın durumuna göre tedavi süresinde değişiklik gösteren İmplant diş tedavi uygulaması, her hasta için çok farklı bir etken söz konusu olmadığı sürece aynı aşamalardan geçmektedir. Hastanın var olan kemik kalitesi, yüksekliği ve genişliği Eyüp implant uygulaması için yeterli olmalıdır. Tedavi süresinde ve öncesin de implant çevresinde var olan dişetlerinin sağlıklı olması gerekir. Hastanın sağlık durumu iyi ya da kontrol edilebilir düzeyde rahatsızlıkların varlığı durumunda da Eyüp implant tedavisi gerçekleştirilebilir.

İşlem Süresi Ne Kadar Sürüyor?

İmplant konulması işlemi implant sayısına göre ortalama yarım saatle iki saat arasında değişiklik gösterebilir. Bu işlem lokal anestezi olarak yapılır. Hastaya işlem tamamlandıktan sonra buz uygulaması ve ağrı kesici verilir.

Eğer kemik kaybı çoksa ve daha ileri cerrahi işlem, kemik tozu uygulaması, membran gibi işlemler uygulanırsa işlem süresi uzayabilir. Eyüp implant günümüzde diş kaybı yaşayan hastalar için en iyi tedavi seçeneğidir. İmplantlar, hastalara gerçekçi bir diş gibi çiğneme olanağı sağlar. İmplantlar diş gibi yerleştirildikten sonra diş kökü olarak fonksiyon görecektir. Yüz estetiğinin ve kas dokusunu koruyan Eyüp implant tedavisi doğal dişe en yakın tedavi seçeneğidir. Titanyumdan yapıldığı için çene kemiğine ve diş etine uyumlu anti-alerjiktir. Uzun yıllar boyu sağlıklı bir şekilde kullanılabilen implant tedavisi uygulamanın başında yapılacak doğru bir planlamayla da doğru orantılıdır. Temel olarak bakıldığında hastanın yapay bir diş dokusuna sahip olduğu işlemler sonucunda İmplant uygulaması ömür boyu kullanılabilir. Diş etinde hastalık olan veya ağız bakımına yeterli özeni göstermeyen kişilerde implantların kullanım ömrü doğal olarak kısalmaktadır.

Eyüp İmplant Fiyatları

İmplant tedavi fiyatları hastanın ağız sağlığı, hastanın ihtiyaçları ve tedavi için uygulanacak aşamalarla doğru orantılı olarak farklılık gösterir.