Güngören İmplant Tedavisi

güngören implant tedavisi

İmplant Sanatı uzman hekimlerimiz tarafından Şişli bölgesinde kurulmuştur. Günümüz teknolojisiyle hazırlanmış kliniğimizde, kendi alanlarında uzmanlaşmış hekim kadrosuyla hizmet vermekteyiz. Güngören’de yaşayan hastalarımız için implant uygulaması yapmaktayız.

Diş implantları, doğal dişler gibi göründüğü, hissettiği ve işlev gördükleri için eksik ve hasarlı dişlerin uzun süreli değiştirilmesi için mükemmel bir seçenektir.

Diş kayıplarının tamamlanması için kullanılan implant diş tedavisi, çene kemiğinin üst ya da iç kısmına yapılır. Diğer dişlerle ve çeneyle tutunan ve titanyum malzemeden üretilen proteze kısaca implant denir.
İmplant tedavisinde çene kemiğine vücut tipiyle uyumlu malzemeler yerleştirilerek yapay bir diş kökü elde edilir. Bu tip ihtiyaçlarda kullanılan köprü, kaplama veya damak protezler, implant diş görüntü açısından da normal dişten farklı değildir.

Diş İmplantı Nasıl Takılır?

Güngören implant uygulaması insan vücudu ile uyumlu küçük titanyum vida ve üzerine gelen abutment ile birleştirilir. Ardından yapılan kronlarla da tedavi tamamlanır. Titanyum vidanın özelliği ise doğal diş kökünün görevini yapması için geliştirilmiş çene kemiğine uyumlu yapay diş kökü olması. Tedavi bir ya da daha fazla meydana gelen diş kayıplarında uygulanabilir.

Güngören İmplant Tedavisi Öncesi Tetkikler

Güngören implant tedavisi öncesinde hekim hastanın ağız yapısı üzerinde belli tetkikler yapar. Ağız içinde bulunan yumuşak ve sert dokuların yeterli miktarda olmasının yanı sıra yeterli kalitede olması da önemlidir. Kemik yapısının belli bir genişliğe ve yüksekliğe sahip olması da aranan şartlar arasında sayılır.
-Kemik yapısının sağlamlığını engelleyen kemik hastalıklarının olmaması,
-Şeker ve kalp-damar hastalıklarının yaşanması ve
-Tedavinin başında enfeksiyonel hastalık geçiriliyor olması sürecin hekim kontrolünde kararlaştırılmasını gerektirir.

İmplant Uygulaması Dayanıklı Mıdır?

Düzenli fırçalama ve diş ipi ile, hastanın yılda iki kez düzenli diş muayenesi aldığını varsayarak, implantın ömrü boyunca sürebilir. Bununla birlikte, mükemmel diş hijyeni ve dikkatli kullanımın sağlanması Güngören implant uygulamasının ömrünü 15 yıldan fazla uzatabilir.

İmplant Fiyatı Ne Kadar?

Hastanın ağız ve diş durumuna, kaç tane implantın uygulanacağı ve hastanın çene kemiğinin yeterli olup olmayacağı gibi durumlar implant fiyatı için değişiklik gösterebilir.