Halkalı Zigoma İmplant

Diş etine bağlı oluşan hastalıklar ve diş eti içinde tümör oluşumu, sistemsel lokal anestezi gerektirir. Halkalı Zigoma implant  işlemi, diş yapısının zarar görmesi sonucunda uygulanıyor. Dişler ilerleyen zamanlarda eskisi gibi görevini yerine getiremeyebilir. Böyle durumlarda uzman bir diş hekiminden randevu alınmalıdır. Hastanın üst çene kısımlarında, yaş oranına bağlı olarak kemik erimesi meydana gelebilir. Yetişkinlik döneminde yeteri kadar bakımı yapılmayan dişler yaşlılık döneminde çürümüş ya da kaybedilmiş olabilir. Hastaların üst çene kısımları eğer ki ileri derecede erimiş ise kemik için rehabilitasyon işlemi uygulanır. Rehabilitasyon yapılabilmesi için çoğu kez kullanılan yöntem protez oluyor.

Zigoma İmplant Neden Yapılıyor?

İmplant dişlerin sağlam ve dayanıklı kalmasına destek oluyor. Tarih olarak 1998 yılında Bremeak isimli bir kişi tarafından zigoma implant tedavisi uygulanıyor. Araştırmalara göre implant tedavisi olan hastaların yüzde 90’ı tedaviye yanıt vermiştir. Bu nedenle Halkalı zigoma implant  tedavisi genel geçerliği olan bir tedavi türüdür. Yapılmasındaki amaç, dental olarak bulunan implantların ya da sinüslerin yapılamadığı alanlarda uygulanır. İmplant üst çene kısmındaki protezin tutuculuk oranı arttırır. Elmacık kemikleri, implant tedavisinde anestezi uygulanır. Hasta anestezi altında acı hissetmez ve işlem daha kısa sürede gerçekleşir.

Zigoma İmplant Sinüsleri Önler

Zigoma implant yapıldığı kısımlar üst çene kısmının yanında sinüs tedavisinde de kullanılır. Halkalı Zigoma implant uygulamaları ile ilgili komplikasyon oldukça fazladır. İmplant yapıldıktan sonra kemik dokuları ile kaynaşır. 45,55 ve 65 mm aralığında işlem uygulanır. İmplantın yapısı küçüktür ve toplamda dört köşeye sahiptir. Frontolar, orbitallar, maksil ve orbitaller çıktıları oluşturur. Dişin orta bölümü en büyük desteksel yapıyı meydana getirir. Frontal kemik kısmı ile maksilla alanı birleşirse en kalın ve büyük yer elde edilir. İhtiyacı olan her birey zigoma implant hizmetlerimizden yararlanabilir.