İstanbul Zirkonyum Kaplama

İstanbul zirkonyum kaplama günümüzde porselen diş yerine kullanılan bir kaplama türüdür. Eskiden insanlar dişlerinde bir problem olduğu zaman ya da dişlerini beyazlatmak istediği zaman porselen kaplama yaptırıyordu fakat porselen kaplamada hafif gri ton hâkim olduğu için son zamanlarda zirkonyum kaplama daha fazla tercih sebebi oldu. Zirkonyum beyaz renkte bir mineral olmakla birlikte diş kaplaması yapılacağı zaman seramik halini alan bir alaşımdır. Bu nedenle dişe kaplama olarak uygulandığı zaman dişlerin bembeyaz olmasını sağlar.

İstanbul zirkonyum kaplama dişlerin çürümeye başladığı zaman, dişlerde çarpıklık olduğu zaman ve dişlerin sarardığı zamanlarda sıklıkla tercih edilir. Bu işlemi herkes yaptırabilir ve bunun için yaş sınırı bulunmaz. Önemli olan hastanın reşit olması ve o esnada herhangi bir enfeksiyon hastalığına sahip olmamasıdır. Zirkonyum kaplama yaptırdıktan sonra hasta beyaz dişlere sahip olur ve bu işlem ağrısızdır. Hafif dozda verilen lokal anestezi ile hasta hiçbir şey hissetmeyecektir ve ortalama 1-2 saatlik bir işlemdir.

Zirkonyum Kaplama Ne Kadar Sürer?

İstanbul zirkonyum süreci hastadan hastaya farklılık gösterir. Çünkü zirkonyum kaplama bir günde bitecek bir işlem olmamakla birlikte çeşitli aşamalara sahiptir. Bu aşamaların tamamlanması da hem hastanın durumuna göre hem de hastane kalitesine göre değişir. Bu süreçleri şu şekilde gösterebiliriz;

• Hastanın ilk muayenesi ve ölçülerin alınması
    İstanbul Zirkonyum Kaplama
    Zirkonyum Uygulama
  • Zirkonyum dişin hazırlanması
  • Doktorun tecrübesi ve hazırlanma sürecindeki hızlılık
  • Yapışkan maddenin kalitesi

Zirkonyum Diş Dezavantajları

İstanbul zirkonyum uygulaması bugüne kadar görülen diş kaplama uygulamaları arasında en avantajlı yöntemdir. Hasta açısından da doktor açısından da hiçbir dezavantajı yoktur. Zirkonyum diş kaplama yöntemi bir defaya mahsustur ve sonrasında düzenli bakımlar ile birlikte uzun süre rahatlıkla kullanılabilir. Bakımı en kolay kaplama türü de zirkonyum kaplamadır. Yalnızca günlük olarak en az 2 defa dişlerin fırçalanması ve rutin doktor kontrollerinin sağlanması ile düzenli bakım yapılmış olur.

Zirkonyum diş kaplama bakımlarında doktor kaplamanın ne kalitede olduğunu ve kaplama aşamasında kullanılan yapışkanların ne durumda olduğunu kontrol edecektir. Eğer gerek duyarsa yapışkanları değiştirecektir.

Rengi Bozulmayan Kaplama

Zirkonyum diş kaplaması diğer kaplama türlerinde olduğu gibi diş etlerinde çekilme ve kızarma gibi etkenlere yol açmaz. Bununla birlikte sonradan dişlerde sararma ya da grileşme yapmaz. En iyi avantajı ise ağızda tat değişikliği ve ağız kokusu yapmıyor olmasıdır. Bu nedenle hiçbir dezavantajı bulunmaz ve rahatlıkla tercih edilebilir.

Zirkonyum Fiyatları

İstanbul zirkonyum fiyat değişken bir konudur. Kaplamayı yapacak doktorun tecrübesinden hastanın ne kadar kaplama yaptıracağına kadar pek çok etken fiyatları etkilemektedir. Ancak bütçenize uygun fiyatlarda uzman hekimler tarafından zirkonyum diş kaplaması yaptırmak istiyorsanız merkezimizi tercih edebilirsiniz. Detaylı bilgi almak için irtibat numaramızdan bize ulaşabilir ya da hastanemizi ziyaret edebilirsiniz.