Levent Zigoma İmplant

İmplant diş, dişlerini kökten kaybetmiş hastalara uygulanan sabit ve kalıcı dişlerdir. İmplant diş vidayı anımsatan bir malzeme ile hastaya uygulanır ve hiçbir riski yoktur. Zigoma implant diş ise çene kemiği herhangi bir sebebe bağlı olarak zarar görmüş hastalara uygulanan bir tedavi yöntemidir. Örneğin kemiği erimiş, kazayla kemiği kırılmış ya da sürekli protez diş takıp çıkarmaktan darbe görmüş kişilere bu yöntem uygulanır. Bizler de Levent Zigoma İmplant olarak hastalarımıza en iyi şekilde hizmet sunuyoruz.

Zigoma İmplant Nasıl Uygulanır?

Zigoma implant yaptırmak isteyen hastaların önce uzman hekim tarafından muayene edilmesi gerekir. Hekim hastadan diş tomografisi isteyecektir, bu filmde dişlerin yapısı gözlemlenecek ve hastaya uygun diş modeli hazırlanır. Yaklaşık 5 cm olan bu dişler bilgisayar ortamında hazırlanır ve eğer hasta şekilden memnun kaldıysa özel kaplama olan zigoma implant dişler tasarlanır. Hastaya yaklaşık 2 saat sürecek bir operasyon ile dişleri kalıcı olarak takılır. Genel anestezi verileceği için hasta hiçbir şey hissetmeyecektir.

Bizler Levent Zigoma İmplant olarak hastalarımıza uzman ekibimiz ve alanında deneyimli doktorlarımız ile hizmet vermekteyiz. Bilindiği üzere zigoma implant diş daha fazla tecrübe gerektirir ve hekimlerimiz de bu işlemi yapacak seviyede tecrübeye sahiptir.

Zigoma İmplant Sonrası Nelere Dikkat Etmeli?

Zigoma implant diş yaptırdıktan sonra hekimin reçete ettiği antibiyotik ilaçların kullanılması gerekir. Operasyon sonrasında hekimin tavsiyelerine uyup tavsiye ettiği süre boyunca sıcak yemek ve içecek tüketilmemelidir. Bununla birlikte yumuşak gıdalar tercih edilmeli ve dişler zorlanmamalıdır. Aşırı soğuk gıdalarda dişlerin tutunması açısından sakıncalıdır. Sizler de zigoma implant diş yaptırmak ve bu dişler hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorsanız her zaman Levent Zigoma İmplant firmamızı tercih edebilirsiniz.