Nişantaşı İmplant Tedavisi

nişantaşı implant

Bir dişin altında yatan yapı çoğu insanın takdir ettiğinden daha karmaşıktır. Kemik, bağlar ve sinirleri içeren bu yapı kaldırıldığında, komşu bölge yavaş yavaş bozulmaya başlar. Bir dental implant bu yapıyı, tipik olarak titanyumdan yapılmış metal bir direk ile değiştirir. Birkaç ay boyunca, implante metalin etrafında yeni kemik gelişmelidir. Yeni yapı diş hekiminiz tarafından test edildikten ve yeterince güvenli ilan edildikten sonra, bir taç implantın üzerine vidalanıp yerine oturtulacaktır.Bir diş implantının nihai amacı, anatomik olarak doğru ve estetik olarak uzun süreli dayanıklılık sağlayan fonksiyonel pozisyonlara yerleştirilen implantları yerleştirerek eksik dişleri restore etmektir.

İmplant Sanatı uzman hekimlerimiz tarafından Şişli bölgesinde kurulmuştur. Nişantaşı’nda yaşayan hastalarımız için Nişantaşı implant uygulaması yapmaktayız. Günümüz teknolojisiyle hazırlanmış kliniğimizde, kendi alanlarında uzmanlaşmış hekim kadromuzla hizmet vermekteyiz. İmplant tedavisi olan kişi, sıkıntı yaşamadan aynı gün günlük hayatına dönebilir. Nişantaşı implant tedavisi lokal anestezi uygulanarak başlanmaktadır.

Eksik dişiniz için doğru tedaviyi bulmanızı sağlamak için yapabileceğiniz en önemli şey, diş hekiminizle hangi seçeneklerin sizin için doğru olabileceği hakkında konuşmaktır. İşlevsellik sorunları yaratırken, dişlerinizi kaybetmek gülüşünüzün görünümünü üzerinde önemli bir etkiye sahip olabilir. Aynı zamanda kendinize olan güveninize ciddi bir engel getirebilir. Diş hekimlerinin bu sorunları çözmek için kullandıkları en yaygın çözümlerden biri Nişantaşı implant tedavisidir.Nişantaşı implant için ideal aday, ağız sağlığı iyi olan, sigara içmeyen, çenede yeterli miktarda kemiğe ve diş eti hastalığı belirtisi olmayan sağlıklı diş etlerine sahip bir kişidir.

Tedavi Sonrası Bakım

Nişantaşı implant uygulaması sonrasında implantlarınıza doğal dişler gibi davranmalısınız. İmplantlari doğal dişler gibi günlük fırçalama, diş ipi kullanımı ve düzenli kontroller gerektirirler. İmplantlarınıza doğal dişleriniz gibi davranırsanız uzun süre hatta ömür boyu sizinle olmaları mümkündür.

İmplant Tedavisi Pahalı Bir Uygulama Mıdır?

Nişantaşı implant uygulaması, başarılı sonuçları nedeniyle her geçen gün kullanımı daha da artmaktadır. İmplant tedavisi diğer tedavi seçenekleri ile karşılaştırıldığında daha pahalı bir tedavidir. Ancak diğer tedavi yöntemlerindeki kullanım süresi ile kıyaslandığında zaman ise implant tedavisi uygun bir tedavidir.