Sancaktepe İmplant Tedavisi

sancaktepe implant tedavisi

İmplant Sanatı Şişli bölgesinde kurulmuş olup hizmet vermeye devam etmektedir. İmplant Sanatı olarak memnuniyetiniz bizim için çok değerli olmakla birlikte en güncel tedavi yöntemlerimizi sizler için sağlamaktayız. İmplant uygulamamızı Sancaktepe’de yaşayan hastalarımız için uzman hekimlerimizce gerçekleştiriyoruz.

İmplantların Bakımı Nasıl Yapılır?

Sancaktepe implant uygulaması sonrasında bakım planınız İmplant Sanatı uzman hekimler tarafından açıklanır. İmplant bakımı, günde en az iki kez fırçalama ve diş ipi kullanmayı, gargara yıkama ve genel olarak iyi bir ağız bakım rutini içermeyi içerir. Sigara içmek ve şekerli içeceklerin aşırı tüketilmesi özellikle diş ve diş etlerine zarar verebilir.

İmplant Uygulaması için Uygun Bir Aday Mıyım?

Sancaktepe implant tedavisinin sizin için en iyi uygulama seçeneği olup olmadığını belirlemek için tıbbi ve diş geçmişinizin ayrıntılı bir değerlendirmesini ve klinik sunumunuzu değerlendirecek olan doktorumuz tarafından yapılan bir değerlendirme ile başlar.

Diyabet (şeker hastalığı), yüksek risk grubuna giren kalp hastaları (son 1 yıl içinde kalp krizi veya kalp ile ilgili bir ameliyat geçiren hastalar), hamile hastalar ve titanyum alerjisi olan (nadir görülür) hastalara Sancaktepe implant uygulaması yapılamamaktadır. Yaralanma, hastalık veya diş çürümesi nedeniyle bir veya daha fazla dişi eksik olan kişiler diş implantları için aday olabilir. Belirleyici faktör mevcut kemik miktarıdır. Diş hekiminiz, Sancaktepe implant tedavisinin sizin için uygun bir çözüm olup olmadığını değerlendiren en iyi kişidir.

Neden İmplant Uygulaması?

İmplant yerleştirmek genellikle bir boşluğu doldurmak gibidir. Genellikle lokal anestezi altında yapılır ve hastalar işlemden sonra genellikle çok az rahatsızlık hisseder. Mevcut bir doğal dişin kök yapısı olmadan, çene kemiği büzülebilir. Bu büzülme yüzünüzün olduğundan daha yaşlı görünmesini sağlar.
Sancaktepe implant uygulaması stabil ve rahattır.

Dental implantların maliyeti nedir?

Diş implantları ile diş değiştirme ücreti, değiştirilen diş sayısı ve yeni dişlerinizi desteklemek için gerekli olan implant sayısı gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Diş implantlarınızın uzun süre sağlığını sağlamak için Sancaktepe implant yerleştirilmesinden önce bazı ilave prosedürler gerekebilir. Belirli bir ücret tahmini elde etmek için, bir doktorun ağzınızı incelemesi gerekir. Ayrıntılı bir tanı muayenesinden sonra diş hekiminiz sizin için en iyi tedaviyi önerecektir