Şile Zirkonyum Kaplama

Zirkonyum kaplama dişleri beyazlatan ve hasar görmüş dişlerde köprü görevi gören beyaz renkli bir elementtir. Şile zirkonyum kaplama diş kaplamaları arasında metal desteksiz grubunda yer alır. Metal desteksiz olduğu için uzun ömürlü olarak kullanılabilir. Toplamda iki grup diş kaplaması vardır; metal destekli ve metal desteksiz. Hastaya nasıl kaplama yapılacağına doktor karar verir ancak hasta zirkonyum kaplama yaptıracaksa doktor da hastanın talebine uymak zorundadır.

Özellikle estetik görünüme önem veren hastalar ve bembeyaz dişlere sahip olmak isteyen kişiler Şile zirkonyum kaplama yaptırmayı tercih ediyor. Zirkonyum diş kaplamasının bakımı kolaydır ve aşınma gibi problemler ortaya çıkarmaz bu nedenle diğer kaplama türlerine göre uzun ömürlüdür. Zirkonyum diş kaplamasının garantisi ortalama 10 yıldır fakat bu süre hastadan hastaya göre farklılık gösterir. Eğer hasta zirkonyum diş kaplamasının bakımını iyi yaparsa daha uzun süre kullanabilir.

Zirkonyum Diş Kaplamasının Bakımı

Şile Zirkonyum Kaplama
Zirkonyum Kaplama Uygulaması
  • Günde 2 kez dişleri fırçalanmalı
  • 6 aylık kontrolleri düzenli olarak yaptırmalı
  • Sert cisimleri diş ile kırmamalı
  • Verilen ilaçları düzenli olarak kullanmalı

Yukarıda belirtilen maddelere hasta dikkat ederse zirkonyum diş kaplamasının bakımını gerçekleştirmiş olur. Zirkonyum diş kaplaması metal destekli olmadığı için bakımı bu kadar kolaydır. Dişleri düzenli olarak fırçalamak bu işlemde çok önemlidir. Kontrollere düzenli olarak gitmek de son derece önemlidir çünkü doktor bu kontrollerde zirkonyum diş kaplamasının yapışkanlarını kontrol eder. İlk zamanlar verilen ilaçları düzenli bir şekilde kullanmak da kaplamanın dişe uyum sağlamasını kolaylaştırır.

Zirkonyum Diş Kaplama Farkı

Şile zirkonyum bir porselen kaplama gibi farklı tonlarda değildir. Porselen kaplama dişte hafif gri renkte durur fakat zirkonyum kaplama bembeyazdır. Zirkonyum diş kaplamasının bir diğer ayrıcalığı metal cisimlere alerjik reaksiyon gösteren hastalar da bu kaplamayı kullanabilir. Bununla birlikte metal destekli olmadığı için dişlere uyumu daha kolaydır ve sonradan renkte sararma ya da damaklarda morarmaya neden olmaz.

Şile zirkonyum uygulaması dişlerde hassasiyet, ağızda kötü koku, damaklarda tat değişikliği gibi problemlere neden olmaz. Kişi kaplamayı yaptırdığı gün sıcak soğuk fark etmeksizin istediği gıdayı tüketebilir. Bununla birlikte zirkonyum diş kaplaması sigara ve alkol kullanımlarında dişlerde sararmaya neden olmaz.

Zirkonyum Diş Kaplaması Nerede Yapılır ve Fiyatı?

Zirkonyum diş kaplaması pek çok özel diş hastanelerinde ve estetik merkezlerinde yapılmaktadır. Estetiksel bir işlem olduğu için devlet hastanelerinde yapılmamaktadır. Şile zirkonyum fiyat ise ne kadar zirkonyum kaplama yapılacağına, zirkonyum kaplamanın nerede yapılacağına, hangi hekim tarafından yapılacağına ve hastanenin konumuna göre farklılık gösterir.

Uygun fiyatlarda ve kaliteli bir şekilde zirkonyum diş kaplaması yaptırmak istiyorsanız Şile’de bulunan hastanemize gelerek hayalinizdeki beyaz dişlere sahip olabilirsiniz. Fiyatlarımız ve vermiş olduğumuz diş hizmetlerini öğrenmek için hastanemizi ziyaret edebilir ya da bizi arayabilirsiniz.