Silivri İmplant Tedavisi

silivri implant

İmplant Sanatı olarak en güncel bilgilerle tedavilerimizi yenilemekte ve gelişimimizi hastalarımıza yansıtmaktayız. Şişli bölgesinde hizmet veren kliniğimizde İmplant uygulaması yapmaktayız. Silivri de yaşayan hastalarımıza implant tedavisi gerçekleştirerek hastalarımıza düzgün ve estetik bir görünüş sağlıyoruz.

İmplant uygulaması bir veya daha fazla eksik dişi değiştirmek için son teknoloji bir yöntemdir. İmplantlar mümkün olduğunca doğal dişlerinize yakın olan bir protez sunar. İşlem, bir veya daha fazla eksik dişin kökünü değiştirmek için küçük bir titanyum diş etlerinin altındaki kemiğe yerleştirilmesini içerir. Bir dişi eksik olan bir yere yerleştirerek sağlıklı, dengeli bir gülümsemeyi geliştirebilir ve sürdürebiliriz. Silivri implant tedavisi bitişik dişlerin diş yapısını korur ve diş kaybından kaynaklanan kemik kaybını veya yanlış hizalamayı önler.

Yaşlılık İmplant Uygulaması için Sorun Mu?

Bazen yaşlı hastalar, diş implantlarından yararlanıp yararlanamayacağı endişesini dile getirir. Ancak sağlık, yaştan daha belirleyici bir faktördür. Bir dişi çıkarmak için yeterince sağlıklıysanız, muhtemelen diş implantı alabilecek kadar sağlıklısınız. Bazı kronik hastalıklar dental implant tedavisini kontrendike edebilir. İmplant Sanatı, diş ve sağlık geçmişinizi dikkatlice değerlendirdikten sonra diş implantlarına aday olup olmadığınızı belirleyecektir.

İmplant Uygulamasından Sonra Doğal Dişlerimle Kullandığım Aynı Güç ve Basınçta Çiğneme Yapabilecek Miyim?

Evet. Silivri implant uygulaması yaptırdıktan kısa bir adaptasyon süresinin ardından implant’ın çiğneme kapasitesi doğal dişlerle aynıdır.

İmplant Uygulamasının maliyeti nedir?

Diş implantları ile diş değiştirme ücreti, değiştirilen diş sayısı ve yeni dişlerinizi desteklemek için gerekli olan diş implantlarının sayısı gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. İmplant uygulaması protez veya köprü gibi diğer diş değiştirme yöntemlerinden daha pahalıdır. Fakat Silivri implant uzun yıllar dayanır ve değiştirilmeleri gerekmez. Bu nedenle, sağlığınıza, rahatınıza ve iyiliğinize uzun vadeli bir yatırım olarak bakıldığında en iyi, en uygun maliyetli seçeneği sunarlar.

Silivri İmplant Uygulaması İçin Uygun Bir Aday Mısınız?

Yaralanma, hastalık veya diş çürümesi nedeniyle bir veya daha fazla dişi eksik olan kişiler Silivri İmplant için aday olabilir. Belirleyici faktör mevcut kemik miktarıdır. Diş implantlarının sizin için uygun bir çözüm olup olmadığını değerlendiren en iyi kişi İmplant Sanatı uzman hekimlerdir.