Sultanbeyli İmplant Tedavisi

sultanbeyli implant

İmplant uygulaması günümüzde kullanılan en başarılı uygulama yöntemi olarak kabul edilmektedir, çünkü hastalar için bir takım önemli yararlar sunmaktadırlar.

Sultanbeyli’de yaşayan hastalarımıza uzmanlaşmış hekim kadromuzla implant uygulaması yapmaktayız. Şişli’de bulunan İmplant Sanatı kliniğimizde hizmet vermekteyiz.

Gülüşünüzü Sultanbeyli İmplant Uygulamasıyla Düzeltin

Eksik dişler artık implant tedavisi sayesinde kolayca ve etkili bir şekilde değiştirilebilir. Düzgün ve estetik bir görünüş sergileyen dişlere sahip olmak oldukça önem teşkil eder. Sosyal hayat içerisinde daha kolay çiğneme ve konuşma kolaylığı sağlar. Özgüvenin geri kazanılmasına yardımcı olan Sultanbeyli implant güvenli bir tedavi seçeneğidir.

İmplant Pahalı bir Tedavi Yöntemi Midir?

İmplantlar protez veya köprü gibi diğer diş değiştirme yöntemlerinden daha pahalıdır. Fakat Sultanbeyli implant uygulaması uzun yıllar dayanır ve aslında hiçbir zaman yenilenmeleri gerekmemelidir. Böylece sağlığınıza, rahatınıza ve iyiliğinize uzun vadeli bir yatırım olarak bakıldığında en iyi, en uygun maliyetli seçeneği sunarlar.

Diyabet, tansiyon gibi sistemik hastalıkları kontrol altına alınmış her hastaya güvenle Sultanbeyli implant uygulaması yapılmaktadır. Titanyumdan yapılan dental implantlar vücudumuzla uygun yapıya sahiptir, vücudun kabul etmemesi veya alerjik reaksiyon oluşturması söz konusu değildir.

Sağlıklı çene kemiği ve dişler yüzünüzün daha genç görünmesini sağlar. Diş implantı çözümleri yıllar süren ve uygun olmayan protezlerde karşılaşabilecek çene kemiğinizi uyarır. Dental implantlar, çene kemiğinizde osseointegrasyon adı verilen bir işlemi tetikler; bu sırada implant kemikle bütünleşir ve mevcut kemik seviyelerini korur. Yeterli miktarda çene kemiği ve dudaklarınızı içeriden destekleyen Sultanbeyli implant size daha genç bir görünüm verebilir.

İmplant uygulaması doğru uygulamalar ve sonrasında gerçekleştirilen bakımlarla ömür boyu kullanılabilir. İmplantlarınıza nasıl bakacağınızdan emin değilseniz, İmplant Sanatı bünyesinde çalışan uzman hekimlerimiz size yardımcı olabilir.

İmplant Tedavisinin Ömrü Sizin Elinizde

Sultanbeyli implant tedavilerin ömrünü kısaltan bazı durumlar tabiki vardır. Bunlar ise, diş etlerinde hastalıkları olan ve aynı zamanda dişlerine istenilen özeni göstermeyen kişilerde implant uygulamasının ömrü kısalabilir. Diş eti hastalıklarına neden olan faktörlerin başında ise genellikle, sigara, alkol kullanan kişilerde tıpkı normal dişlerinde olduğu gibi implant dişlerinde de sorunlar yaşamaktadırlar. Sağlıksız ve kötü alışkanlıklardan açınmak gerekmektedir.