Türkiye Zirkonyum Kaplama

Türkiye zirkonyum kaplama hastaların sıklıkla tercih ettiği bir çeşit diş kaplama yöntemidir. İlk çıktığı zamanlarda sıklıkla kullanılmamış olsa da sağladığı avantajlardan dolayı günümüzde çok sık kullanılmaktadır. Zirkonyum aslında beyaz renkli bir maddedir ancak diş kaplaması yapılırken seramik şeklinde uygulanır. Bu sayede hasta bembeyaz dişlere sahip olmuş olur. Özellikle çeşitli etkenlere bağlı olarak dişleri sararmış ya da önceden diş kaplaması yaptırıp etki göremeyen hastalar zirkonyum diş kaplamasına başvurur.

Türkiye zirkonyum kaplama bugüne kadar rastlanan en risksiz diş kaplama yöntemidir. Kolay bir şekilde dişe yerleştirilir ve hızlıca dişe adapte sağlar. Hasta tedaviyi gördüğü ilk gün dişlerindeki beyazlığı fark edebilir ve sonrasında uzun yıllar boyu beyaz dişlere sahip olmuş olur. Ayrıca beyaz dişlere sahip olmak pek çok hastanın kendine olan güvenini yerine getirir.

Zirkonyum Diş Kaplamasını Kimler Uygular

Türkiye Zirkonyum Kaplama
Zirkonyum Kaplama Uygulaması
  • Dişleri sararmış kişiler
  • Sık sık sigara içen kişiler
  • Dişlerinde çarpıklık olan kişiler
  • Dolgularında bozukluk olan kişiler

Türkiye zirkonyum yukarıda belirtilmiş hastalar tarafından çok tercih edilir. Zirkonyum kaplamayı yaptırmak için kişinin 18 yaşını doldurmuş olması gerekir ve bunun dışında herhangi bir şart aranmamaktadır.

Zirkonyum Kaplama Dişin Tercih Edilme Nedenleri

Türkiye zirkonyum uygulaması işleminin tercih edilme nedeni birden fazladır. Öncelikle uzun ömürlü bir işlem olduğu için sıklıkla tercih edilir ve bakımı da son derece kolaydır. Zirkonyum kaplamanın bakımını yapmak için önceden de olduğu gibi düzenli bir şekilde dişleri fırçalamak yeterlidir. Ayrıca doktorun belirttiği zaman aralığında kontrollere gitmek de ekstra bakım yöntemidir. Zirkonyum diş kaplaması metal desteksiz bir diş kaplama yöntemi olduğu için hem ekstra bakım gerektirmez hem de metal maddelere karşı alerjisi olan hastalar da bu uygulamayı yaptırabilir.

Zirkonyum kaplama aradan yıllar geçse bile ilk günkü gibi bembeyaz görünür ve asla sararma yapmaz. Sigara tüketen hastaların zirkonyum kaplama yaptırma nedeni de budur. Çünkü sigara normal şartlarda dişleri beyazlatır. Bununla birlikte zirkonyum kaplama ağızda kokuya ya da tat almama duygusuna yol açmaz. Dişlerde hassasiyette görülmez ve hasta istediği gıdayı tüketebilir.

Zirkonyum Kaplama Diş Fiyatı ve Garantisi

Zirkonyum diş yaptırılacağı zaman hiçbir doktor hastasına belli bir zaman aralığı belirterek garanti veremez. Çünkü hastanın kontrollere gelip gelmemesi, dişlerini fırçalayıp fırçalamaması gibi etkenler kaplama ömrünü değiştirir. Normal şartlarda zirkonyum diş kaplaması 10 yıla kadar kullanılabilir. Tabi bakım yapılmadığı takdirde bu süre azalmaktadır.

Türkiye zirkonyum fiyat hastanenin nerede olduğuna ve doktorun deneyimine bağlı olarak ve tabi ki alınan ölçüye göre farklılık gösterir. Eğer uygun fiyatlarda hayalinizdeki beyaz dişlere sahip olmak istiyorsanız hastanemizde zirkonyum kaplama işlemini yaptırabilirsiniz. Sizlere en iyi şekilde hizmet sunacağımızdan emin olabilir ve detaylı bilgi almak için hastanemizi arayabilirsiniz.