Üsküdar Zigoma implant

İmplant, bireyin kaybettiği dişleri yerine yapılan eksik dişlerin fonksiyonlarını yerine getiren estetik ve sağlıklı olmalarına yarar sağlayan yapay diş köküne denir. Güzel bir gülüşe sahip olan danışanlar aynı zamanda çürüyen dişlerini yenilemiş olurlar. Halk arasında gömme diş, vidalı diş gibi isimlerde anılan implant eksik dişin olduğu yere dişin eski sağlığa tekrar kavuşması için çene kemiğine titanyumdan yapılan vidaya benzer bir malzemeyle yapılan yeni diştir.

Zigoma ise elmacık kemiğine denir. Zigoma implant, üst çene kemiğinin implant yapılmayacak kadar zarar görmesi durumunda yapılan bir implant tekniğidir. Üst çene kemiğinde implanta uygun olmayacak şekilde erime olan danışana yapılır. Her sağlıklı birey her yaşta yaptırabilir. Bu implantlar yaklaşık 5 cm uzunluğundadır. Bu yöntemle danışanlar sabit dişlere sahip olup yeniden ağız sağlıklarına kavuşabilirler. Üsküdar zigoma implant size bu konuda tüm ayrıntılı bilgiyi verecektir.

Zigoma İmplantın Avantajları

Üsküdar Zigoma implantın en önemli özelliği implant yapılamayacak kadar çenede kemik erimesi olan hastalara yapılan implant uygulamasıdır. Böylelikle uzun ve maliyeti yüksek yeni kemik oluşturma tedavisine gerek kalmadan zigoma implant ile bu sorundan kurtulursunuz. Biz Üsküdar zigoma implant olarak siz değerli danışanlarımıza bu hizmeti vermekteyiz. Ayrıca bir kaza sonucu çenesi zarar görmüş veya kanser gibi hastalıklardan dolayı çenesi çıkarılmış olan hastalara da bu tedavi yöntemi uygulanabilmekte. Bize ulaşın size güvenle sağlıklı koşullarda güler yüzlü kadromuzla uzman doktorlarımızla hizmet verelim.

Zigoma İmplant Tedavisi Sonrası

Hastalar aynı implant tedavisindeki gibi ilaçlarını düzenli kullanmalı ve doktorunun tavsiye ettiği sürece sıcak şeyler tüketmemesi gerekir. Geçici zigoma implant süresi boyunca sert besinler yememelidir. Kalıcı implanta geçince rahatlıkla istediklerini yiyebilirler. Üsküdar zigoma implant olarak tüm bu tedavileri ve daha fazla hizmeti sizlere vermekteyiz. Bize ulaşın dış sağlığınıza yeniden kavuşun.